.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی در شهرداری ساری
شمال نیوز: شهردار ساری گفت: سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض نوسازی در جهت ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان ساروی در پرتال شهرداری ساری راه اندازی شده و قابل بهره برداری است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری ساری، مهدی عبوری با اشاره به ضرورت و اهمیت پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان اظهار کرد: پرداخت عوارض نوسازی موجب افزایش بودجه شهرداری و  ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

وی تأمین منابع مالی و مناسب در اجرای پروژه های عمرانی را از دلایل اصلی پیشرفت طرح ها دانست و افزود: زمانی پروژه های عمرانی با موفقیت اجرا خواهند شد که منابع درآمدی شهرداری نیز در حال رشد باشد.

شهردار ساری با دعوت شهروندان به مشارکت در پرداخت به موقع عوارض اضافه کرد: شهرداری عوارض نوسازی را در راستای تحقق درآمدهای پایدار و کمک به رشد توسعه شهری و همچنین تسهیل در اجرای پروژه های عمرانی در قبال ارائه خدمات به شهروندان دریافت می ‌کند که امیدواریم مردم فهیم ساری اهتمام ویژه ای نسبت به پرداخت آن داشته باشند.


بسیج تمام امکانات برای زیباسازی تمام شهر

زهرا نصیری، مدیر واحد زیباسازی شهرداری ساری گفت: با المان های ویژه و سفره های هفت سین به استقبال نوروز می رویم.

وی زیباسازی بوستان های شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: نواقص کلیه لوازم بازی ها و کفپوش ها را برطرف کرده و با نوسازی مبلمان آنها بوستانهای شهر را که بیش از نقاط دیگر مورد استفاده مسافران نوروزی قرار می گیرد به صورت شایسته ای آماده کردیم تا بهترین فضای سبز را در اختیار آنها بگذاریم.

نصیری، نصب پرچم های شادی در کلیه معابر را یکی دیگر از اقدامات شهرداری ساری برشمرد و افزود: در کنار آنها جداول تمامی معابر را رنگ آمیزی کرده ایم تا در کنار نشان ها و سفره های هفت سین ساری مرکز استان بیش از تمام سال های گذشته حال و هوای بهاری پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : شهردار ساری , عبوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.